Vol. 20 No. 1 (2024): Revista Sophia

					View Vol. 20 No. 1 (2024): Revista Sophia
Publicación continua.
Published: 2024-04-12

Editorial

Artículos de investigación

  • Comparative analysis of the spelling knowledge of mestizo and indigenous Mexican university students

    Alfredo Leonardo Romero Sánchez (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1168
  • Discussions about primary teacher training language policy in Colombia

    Maricel Restrepo Nasayó (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1372
  • Assessment of the inclusion index in five schools of the municipality of Cajicá-Cundinamarca, Colombia

    Steve Fernando Pedraza Vargas, Edgar Armando Urrego Rodríguez, Aribel Contreras Suárez , Jisel Magnolia Mazo Cortes (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1363
  • Analysis of the implementation of learning outcomes in higher education: a research review

    Claudia Marcela Duran Chinchilla (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1356
  • La calidad educativa: una propuesta desde el contexto vital de los educandos

    Nelson Eduardo Cardona Muñoz, Carlos Adolfo Rengifo Castañeda, Juan Manuel Vélez Arias (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1392

Artículo de Reflexión

Artículos de Revisión

  • Systematic review of writing practices in the Colombian educational context

    Andrés Mahecha Ovalle (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1319
  • La formación de profesores para la e-docencia: una revisión sistemática de la literatura

    Vanessa Del Carmen Villa Lombana, Jorge Fernando Zapata Duque (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1331

Reseñas

  • Justicia y derechos en la convivencia escolar

    Pablo Emilio Cruz Picón, Lady Jazmmin Hernández Correa (Author)
    DOI: https://doi.org/10.18634/sophiaj.20v.1i.1325